Rendszerfejlesztés miatt szünetel a DRV telefonos és online ügyfélszolgálata

Sajtó-, média- és társadalmi kapcsolatok. | 2025-06-17 12:53:40

Az érintett időszakban érdemes előre gondolkodni, és lehetőség szerint még a rendszerleállás előtt elintézni a szükséges ügyeket.



(x)

A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV) hivatalos tájékoztatása szerint a társaság ügyfélszolgálati rendszere jelentős fejlesztésen esik át 2025. június végén. Ennek következtében június 23. és június 29. között a DRV telefonos és online ügyfélszolgálata nem lesz elérhető.

A fejlesztés célja a szolgáltatási színvonal növelése és az ügyintézés hatékonyságának javítása, amely hosszú távon a felhasználók érdekeit szolgálja. A vállalat ígérete szerint a VÍZCENTER online ügyfélfelület 2025. június 30-tól újra teljes funkcionalitással működik, így a felhasználók ismét elérhetik megszokott online szolgáltatásaikat.

A DRV köszöni ügyfelei türelmét és megértését a fejlesztési időszak alatt. Az esetleges kényelmetlenségekért elnézést kérnek, és kérik, hogy halasztható ügyintézés esetén az említett időszakot követően vegyék fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Elérhetőségek a fejlesztés után:

 



(x) Reklám

(x) Reklám

 

 

(x) Reklám

 

(x) Reklám

Horvatlaguna.hu - Horvátországi apartmanok, magyar gondnoksággal!

 

(x) Reklám

 

 



 

 

Bélyegző készítés Budapesten azonnal, rendelés ONLINE is. COLOP, TRODAT, TRAXX bélyegző és kellékek teljes palettával a StampMax-ban.

Bélyegző készítés Budapesten

 



MTI
2003-óta tájékoztatjuk, hogy mit is jelent a szelektív hulladékgyűjtés és mit, hogyan és hol gyűjtsünk szelektíven