Az érintett időszakban érdemes előre gondolkodni, és lehetőség szerint még a rendszerleállás előtt elintézni a szükséges ügyeket.
A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV) hivatalos tájékoztatása szerint a társaság ügyfélszolgálati rendszere jelentős fejlesztésen esik át 2025. június végén. Ennek következtében június 23. és június 29. között a DRV telefonos és online ügyfélszolgálata nem lesz elérhető.
A fejlesztés célja a szolgáltatási színvonal növelése és az ügyintézés hatékonyságának javítása, amely hosszú távon a felhasználók érdekeit szolgálja. A vállalat ígérete szerint a VÍZCENTER online ügyfélfelület 2025. június 30-tól újra teljes funkcionalitással működik, így a felhasználók ismét elérhetik megszokott online szolgáltatásaikat.
A DRV köszöni ügyfelei türelmét és megértését a fejlesztési időszak alatt. Az esetleges kényelmetlenségekért elnézést kérnek, és kérik, hogy halasztható ügyintézés esetén az említett időszakot követően vegyék fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Telefon: 06 80 240 240
E-mail: ugyfelszolgalat@drv.hu
Weboldal és élő chat: www.drv.hu