A WingStreet nem csak egy új menü – ez a Pizza Hut új arcát mutatja meg: egyszerre trendkövető és hagyománytisztelő, egyszerre globális és lokálisan testreszabott. A pusztító (film, 1993)
Fotó : Pizza Hut
A Pizza Hut újra nagyot lépett – nemcsak a pizzák világában, hanem a csirkés fogások frontján is. 2025. május 20-tól a magyar éttermekbe is megérkezik a nemzetközi sikerű WingStreet almárka, amely három új csirkés fogással robban be: sütőben sült csirkeszárnyak, csirkemellcsíkok és nuggets formájában. Olajmentes elkészítés, ízes szószok – köztük sajtszósz, barbecue és édes chili – és egy különlegesség: BBQ nuggets pizza, ami csak limitált ideig lesz elérhető.
A bevezetés célja nem csupán az, hogy a pizzarajongóknak valami újat mutassanak, hanem hogy a tudatosabb, könnyedebb étkezés híveinek is kínáljanak alternatívát. A sütőben készített csirke a hazai fogyasztók kérésére került be a kínálatba, és mostantól elérhető minden hazai Pizza Hut étteremben, helyben, elvitelre és online is.
Ha azt hiszed, a Pizza Hut csak pizzát süt, gondold újra! Ez a márka volt:
az első, aki pizzát küldött az űrbe (2001-ben, az orosz űrállomásra),
az egyik legelső, aki internetes pizzarendelést tett lehetővé (1994-ben!),
és az ikonikus piros tetős éttermek révén vált városképi elemmé világszerte.
Az étlapot mindig az adott ország ízléséhez igazítják – Japánban például van polipos pizza, Indiában paneeres, míg Dél-Koreában édesburgonya-szélű változat is.
Tudtad, hogy a Pizza Hut már a jövőt is túlélte – legalábbis a filmvásznon? A „Demolition Man” (A pusztító - film, 1993) című sci-fiben, Sylvester Stallone és Sandra Bullock futurisztikus világában csak egy étterem vészelte át a „Franchise Háborút”: a Pizza Hut (vagy az amerikai változatban a Taco Bell – a lokalizálás miatt változtatták meg).
A filmben elhangzik:
„Most már minden étterem Pizza Hut.”
A jelenetet nemcsak átírták, de digitálisan módosították is, hogy a világ különböző pontjain mindenki a legismertebb branddel találkozzon. Egy zseniális példája annak, hogyan lett a Pizza Hut a popkultúra része.
A WingStreet nem csak egy új menü – ez a Pizza Hut új arcát mutatja meg: egyszerre trendkövető és hagyománytisztelő, egyszerre globális és lokálisan testreszabott. Egy biztos: aki szereti a csirkét, a szószokat, a pizzát vagy épp Sandra Bullockot – az most mind megtalálja a számítását.