Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Tippek a zavartalan karácsonyi rendeléshez
Az ünnepi szezon közeledtével a webáruházak forgalma jelentősen megnövekszik, különösen a Black Friday után. Az ilyen időszakokban a futárszolgálatok is fokozott készenléttel működnek, hogy a megnövekedett igényeket kiszolgálják. A Sameday futárszolgálat kiemelt figyelmet fordít az ünnepi rohamra való felkészülésre, és néhány fontos tanáccsal is szolgál a vásárlók számára.
Megbízható forrásból vásároljunk:
Pontosan adjuk meg az adatokat:
Gyors átvétel:
Bokodi Árpád, a Sameday logisztikai menedzsere hangsúlyozta, hogy a vállalat felkészült a szezon kihívásaira: megfelelő futárállomány, kiterjedt csomagautomata-hálózat (jelenleg 1100 automata) és országos lefedettség áll rendelkezésre.
A közelmúltban lezajlott a Sprinter Futárszolgálattal való fúzió is, ami komoly kihívást jelentett a szervezet számára, de mára sikerült stabilizálni az operációt. A vállalat IT és szolgáltatási területeken végzett fejlesztései célzottan az ügyfélélmény javítására fókuszálnak.
A Sameday a régió egyik vezető futárszolgálata, amely Romániában, Magyarországon és Bulgáriában is jelen van. 17 éves szakmai tapasztalatukkal és több mint 5000 fős csapatukkal a szállítás élményének újragondolására törekszenek innovatív digitális megoldásaik segítségével.
Az ünnepi szezon sikere érdekében a vásárlók és a futárszolgálatok közötti hatékony együttműködés elengedhetetlen. A tudatos vásárlói magatartás és a pontos információk megadása mind hozzájárulnak ahhoz, hogy minden rendelés időben célba érjen.