Új típusú telefonos csalások veszélyére hívja fel a figyelmet az MBH Bank, amelyek során a csalók a bank nevében próbálnak meg ügyfeleket átverni.
Új típusú telefonos csalások veszélyére hívja fel a figyelmet az MBH Bank, amelyek során a csalók a bank nevében próbálnak meg ügyfeleket átverni. Az ilyen típusú csalások során a csalók banki alkalmazottnak adják ki magukat, és különböző módszerekkel próbálják megszerezni az áldozatok személyes és pénzügyi adatait.
Az egyik ilyen elterjedt módszer az, hogy a csalók fiktív e-mail címről küldenek ügyfeleknek olyan igazolványoknak látszó plasztikkártyák fényképeit, melyeken valótlan arcképek és személyes adatok szerepelnek. Ezek az igazolványok általában a bank nevének és logójának másolásával készülnek el, hogy hitelesebbnek tűnjenek. Ezzel a módszerrel a csalók próbálnak megtéveszteni és megnyerni az áldozatok bizalmát.
Az MBH Bank szeretné hangsúlyozni, hogy soha nem fog kérni ügyfeleitől, hogy személyes vagy pénzügyi információkat osszanak meg telefonon vagy e-mailen keresztül. Emellett az MBH Bank nem készít és nem küld ügyfeleinek semmilyen formában igazolványokat önigazolási céllal.
Amennyiben valaki bizonytalan lenne a telefonos ügyintézés valódiságában, azonnal szakítsa meg a kapcsolatot, és hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350 telefonszámon. Az ügyfélszolgálat segítséget nyújthat abban, hogy megerősítse a kapcsolat valódiságát, és tanácsokkal lássa el az érintetteket az ilyen típusú csalások elkerülése érdekében.
Az MBH Bank arra buzdít mindenkit, hogy legyenek óvatosak és körültekintőek az ilyen típusú telefonos csalásokkal szemben, és soha ne osszanak meg érzékeny információkat ismeretlenekkel. Az áldozatoknak azt javasolja, hogy mindig ellenőrizzék a bankjuk hivatalos elérhetőségeit, mielőtt bármilyen információt vagy adatot megadnának.
Forrás: NBH Bank