Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (MI) és az e-kereskedelem kapcsolatáról szóló konferencia fókuszában az új technológiák és azok alkalmazási lehetőségei állnak. A rendezvényen előadók osztják meg tapasztalataikat és észrevételeiket a mesterséges intelligencia kreatív használatáról az e-kereskedelemben, beleértve a trendeket, versenyelőnyt a MI alkalmazásával, a logisztikában történő alkalmazást, virtuális próbafülkék és árazási stratégiák használatát.
Az eseményre hazai és külföldi szakemberek érkeznek, köztük olyan cégek képviselői, mint a Wolt, Foodora, Webshippy, GLS, DPD, Aqua és Packeta. A konferencia a gazdasági helyzet, az e-kereskedelem hazai és nemzetközi helyzete, valamint a nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és fontossága köré szerveződik. A szervezők a mesterséges intelligencia előretörését és alkalmazását az online kereskedelem különböző területein hangsúlyozzák, beleértve a chatbotokat, virtuális asszisztenseket, raktárkezelést, logisztikát, virtuális próbafülkéket és árazási stratégiákat.
Az eseményen előadóként részt vesz Balogh Péter (Petya) a STRT Holding ügyvezetője, Hajós András a Dalfutár képviselője, és Hajnóczy Soma, kétszeres bűvész világbajnok. A szervezők az MI alkalmazásával járó változásokra való rugalmas alkalmazkodás szükségességét hangsúlyozzák, és azt emelik ki, hogy az MI már most is nélkülözhetetlen a vállalkozások számára, de ahhoz, hogy hatékonyan használják, fontos feltételeknek kell megfelelniük, mint például a jó adatgazdálkodás és az üzleti problémák mesterséges intelligencia nyelvre történő fordítása.
Fotók (a képek a mesterséges intelligencia segítségével készültek)